-3,8 kg!!:D Och nya piller:P

Hej hej!!! Nu var det jättelängesedan jag skrev här, fy mig!!! Men jag gör det ju nu i alla fall(A) vi hare slutat med Bio-t och istället börjat med chili burn. Jag lyckades gå ner 3,8 kg!!!:D massa stolt över mig själv!!:D Men jag är rädd att jag börjar gå upp igen.. Är jättehungrig hela tiden!!! och svettas inte alls lika mkt som innan. Vet inte om chili burn äör så bra? Men vi får väl ge det lite tid och se vad som händer. De ska ju då förbränna maten. Ni vet man förbränner ju bättre om man äter stark mat, och man känner verkligen att tabletterna är starka om man har de för länge i munnen :S testade idag, inte smart XD och så smakar de massa mint:P Måste fortsätta kämpa nu!!!
 XOXO /jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0