Jag + Sicilien = MASSA MAT:S

Hej svejs!!!! Nu har jag varit på Sicilien i en vecka. MMM massa värme!!:D Fryser ihjäl nu:S Och har världens största matsäck:O HELVETE!!!!!!:O Men jag har inte ätit en godisbit på hela semestern!!:D *stolt* Men ätit för mkt och har inte pluggat alls så nu är jag körd på matteprovet och kommer säkert aldrig hinna läsa ut svenskaboken till måndag:O Har 100 sidor kvar:O Vad ska jag satsa på svenka eller matte?:O JAG KOMMER ALDRIG HINNA MED BÅDE OCH!!! VARFÖR I HELVETE PLUGGADE JAG INTE ETT SKIT MATTE PÅ LEKTIONERNA!? Aja:O Men på fredag blir jag 18!!:D JIPPIE!!!:D Men det kommer se ut som att jag är gravid med femlingar, men men... Nu ska jag plugga nått.. Matte eller svenska? Får se, orkar nog inte matte(A) puss puss<3<3
/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0