Äta mindre?

Hej.    Jag är INTE sjuk. Jag är INTE sjuk. Jag är INTE sjuk. Jag bara fryser ihjäl. Funkar bio-t?
Jag har inte blivit varm eller svettats sen senast. Haha, fyndigt! Nejmen, allvarligt, inte sen... torsdags när jag och Jenny sprang till bussen för att hinna med. Kanske tog all svett slut den gången så mycket som det rann om mig då. Men jag har ju fyllt på med vätsa. Snälla, kan jag inte få bli varm!

Och en sak till som jag tvivlar på. Bio-t ska minska aptiten, men jag har aldrig i hela mitt liv varit så sugen på godis som jag är nu för tiden. Och aldig har jag ätit så mycket godis heller. Varje dag. Speciellt igår. Godis, chokladboll och chips. Mosade in allt jag kom åt. Näe, jag tvivlar.

/Emmie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har kommit på att man bara blir varm om man gör nått ansträngande, typ springer till bussen:P Måste göra nått som man i vanliga fall med skulle bli lite varm av, fast nu blifr man bautavarm då:P

2009-09-15 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0