BIA-mätningen

Tjabba tjena hallå, jag säger så!:) Det var ett tag sen jag eller Emmie skrev nu. BIA-mätningen är somsagt gjord nu, äntligen!!!:) Var väl mindre kul med värderna, men är bara att kämpa på nu, gav mig riktigt en kick!! Och börjar jag ge upp ska jag ta upp papprena och läsa mina värden så kommer jag sluta slarva med gosaker! Är jättestolt över mig själv nu, här på söndagskvällen; har inte ätit godis på hela helgen!!! och de har inte varit lätt när man sitter i tv-soffan med familjen som äter godis, men jag klarade det!!:D En helg till så är det mesta suget efter godis borta, jag kan klara det!!:) Och så har jag tränat massvist i helgen och ätit MASSA nyttigt, tänker fortsätta så!!:) Nästa BIA-mätning ska vi göra om ca 6 månader, då ska inte resultaten vara de samma!! Vågar inte skriva ner denna gångens resultat nu, men om jag lyckas med mitt mål (vilket jag ska) så ska jag publicera dem:)
Inget nytt med Bio-T, svettas fortfarande ihjäl så fort jag tränar XD massa mys är det XD Kan tänka mig att alla andra på gymmet som känner min stickande fotsvett också tycker det!!!:) Menar what's not to like med fotsvett?:D (mmm svengelska!!:D)
Imån har jag körlektion, är massa nervös!! Är min andra lektion, inte alls kul:S Aja jag ska försöka överleva!!
 XOXO /Jenny


Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Vad sköönt, det är verkligen sjukt skönt ett tag, och slippa fixa med håret på morgonen :P

2009-09-28 @ 09:26:22
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0