Sjuk:S

Jag är sjuk:S Jag har feber och är massa förkyld, inte alls kul!!:S Så jag missade skolfotograferingen idag:S så folk blev sura på mig och slängde ur sig kommentarer som "hon är bara lite förkyld". Hallå sluta vara så bitchig och sluta slänga ur dig sådana kommentarer!! Förlåt kära du för att jag har så dåligt imunförsvar!! Det är ju absolut mitt fel !! För jag menar visst väljer man när man ska bli sjuk, eller kära du? Så som du beter dig så verkar de ju som att du tror att jag väljer att vara sjuk hela tiden!!!

Känns så konstigt att äta Bio-T och ha feber samtidigt. För man börja svettas och så tänker man "ja febern sjunker!!!" men så i nästa andetag "eller är de tabletterna?" XD Annars är de ju ingen skillnad från att äta tabletter när man är frisk och sjuk, så nu har jag undersökt det XD Inget nytt med tabletterna annars tror jag.. Glömde däremot ta dem ett par gånger i helgen:S Inte bra!! Och så kan jag ju inte träna nu när jag är sjuk:S Inte alls bra!! Och så va jag ju sjuk när jag va i Stockholm:S Inte alls kul!! Men det va mysigt ändå:) Åh förresten; överaskningen va musikalen Cats!!!:D Massa bra va den, asså va helt sjukt hur bra alla va!!:D Gå på den om ni har möjlighet och tid!!!:) Det är mer än värt pengarna!!!:) Nu ska jag fortsätta med att halvsova i soffan tänkte jag:P
 XOXO /Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0