Snart en vecka med bio-t

Heeeeeeejs.  Jag lyckades roffa åt mig en dator. Är hos min moster nu. Passar på att skriva lite. Det har gått en vecka (snart) sen jag började äta bio-t. (Viktminskningstabletter). Jag kan verkligen inte påstå att jag har rasat i vikt. Inte ens tappat ett gram. Men det är väl en lång process, antar jag. I och för sig så har vi ju bestämt så att jag får äta vad jag vill under vårt projekt, för att se om det spelar någon roll vad man har för livsstil när man äter viktminskningstabletter. Och det är precis vad jag gör, äter vad jag vill. Idag har jag ätit massa godis, ännu mer godis och lite till godis. Massa gott och massa onyttigt.

En grej som jag faktiskt noterat sen jag började med bio-t är att jag har känt mig varmare. Har lättare för att svettas, vilket inte är så himla jättenice i vissa situationer. Jag menar, typ dansa dansmatta hemma och svettas som en svettgris spelar ju inte så stor roll. Inte lika stor roll som att springa till bussen när man ska till skolan och därmed förvandlas till ett vattenfall. Det är förjävligt!

Jag ställde mig inte på vågen innan jag började med bio-t, jag och Jenny hade tänkt att göra en BIA-mätning snart. (BIA-mätning är en metod att mäta kroppens sammansättning. "Man ser fördelningen av fett, vätska och kroppscellmassa, till huvudsak muskelmassa"). Vi får se när det blir av, i veckan i alla fall! Viktigt att det blir av så fort som möjligt eftersom det vore kul att veta vilka värden man har innan man börjat, och sen jämföra med vilka värden man har när projektet är slut.

Nu ska inte jag sitta här och bubbelskriva mer. Jag ska nog dyka på godisskålen och fetta mig. I like it!
Vi hörs! /Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0