Stockholm, stockholm, stockholm!

Hej!!:D Nu sitter jag här på bussen från Kalmar till Stockholm:) Massa mys ska det bli i helgen!!:D Men nu är det mindre mys:S Jag är superförkyld (vaknade förkyld i går morse) och har ont i huvudet, magen, mår massa illa och är massa trött sen igår:S Igår var det fest. Fest, dricka och fyllekorv...:S Usch mår superilla bara av att tänka på korven!! Tänk vad massa onödiga kalorier!!! Och om inte det va nog så kunde jag inte ta Bio-T nu vid lunchen för de ligger i resväskan:S Och så blev det massa mat så är massa mätt nu:S Nu har jag klagat färdigt!!!:D Och nu ska jag vara positiv!:) Om 2,5 h är vi framme i Stockholm, mamma och jag ska då gå upp till lägenheten, lämna våra grejer och jag ska sminka mig, sen ska vi gå till apoteket och shoppa loss:D Jag ska köpa massa krämer och tvåler till ansiktet, tvåler och krämer jag aldrig testat men som jag hört gott om:D Sen blire en sväng på stan och sen i kväll ska vi gå på premiären på The ugly truth!!:D Gud va kul det ska bli, den verkar massa bra!!:D och så har vi bra platser i en bautastor biosalong:D Åh!:) Och så imån ska vi gå på stan, sen har mamma en överraskning till mig!!:D Jättespännande!!:D Längtar!:D Jag har världens bästa mamma<3

Näe nu kände jag att detta inlägget inte blev så mkt om Bio-T, men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva? Inget nytt tror jag... Eller jo kanske, om man inte äter (+tabletter) på länge så märker jag att man börjar frysa en massa (asså jag vet att man gör det om  man inte äter på ett tag, men man fryser på ett annat sätt nu eller vad jag nu ska säga XD) och det verkar som att man kan svettas ut tabletterna:P Asså de finns ju i kroppen hela tiden men jag tycker det känns som att de är starkast nån timme efter man tagit dem, då svettas man för ingenting XD Hihi det är ju jättetrevligt när man är en tidsoptimist som jag så att man alltid måste springa till bussen på morgonen XD Eller som igår kväll när Emmie och jag skulle ta bussen in till stan, då fick vi springa (inte enbart mitt fel! Okej, kanske mestadels... Men det finns stunder när vi är klara samtidigt eller nån gång så har faktiskt jag blivit klar innan Emmie!!:D*stolt*) till bussen och så satt vi sen där och trodde att vi skulle dö av svett XD Det bara rann XD Hihi jättefräscht när man ska ut sen :D Men vi fick i allafall inga kommentarer om att vi luktade svett XD Så nu ska jag sluta skriva och fortsätta med att sitta här och tråka:D
 XOXO
  / Jenny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0