svettisdans?

Helloo!:D Nu är jag frisk, nästan:D bara lite förkyld:) idag va dt första träningspasset efter sjukperioden:) Disco va det som gällde, massa kul, har saknat det!! va oxå rädd att jag skulle hamna massa efter eftersom jag inte va där förra gången, men va inte så farligt, jag kan de nu:) Men jag streckte mig som vanligt... Men jag var massa förvånad, jag svettades typ inget!:O Vart har svettisdansen tagit vägen?:O Jag äter ju fortfarande Bio-t!!! Kan de va för att de var för lång tid mellan maten och dansen? I vanliga fall brukar jag äta en timme innan maten, men idag åt jag 4 h innan eftersom jag skulle på körteori, så kanske hann tabletterna förbrännas i kroppen redan innan dansen? Men fattar inte riktigt hur de kan ha förbränts, jag hade ju inte svettats nått alls:O Vi får kolla upp nån sida med Bio-T Emmie!! Jag kan kolla lite redan nu:)

Än har vi inte varit på Malkars.. Vi får gå imån tror jag!!
 XOXO /Jenny


Här finns lite information:
http://www.shopping4net.se/Haelsokost/Viktminskning/Oevriga/Bio-T.htm&sClickID=Kelkoo-5-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0