Svettisgympa

Hallå där, köp blåbär! Hallå där en gång till, köp rutten sill! Hallå där några gånger köp ruttna kalsonger!  Nejmen, jag ville bara säga att jag hade ett litet eget gympa-pass hemma igår. Hoppade och skuttade, dansade och sjöng, gjorde sit-ups och armhävningar. Redan efter några minuter började svetten komma, sedan fortsatte den att skölja över mig. Så jag tror att bio-t sköter sitt jobb så länge man själv sköter sitt jobb. Alltså tränar.   Jag vet att Jenny har sagt att hon läst att bio-t "skapar muskler hos någon som inte tränar också. Liksom att det är tabletten som gör att man blir vältränad utan att träna. Men det vet jag inte. I och för sig har jag inte ätit bio-t i ens två veckor, men ändå. Vad tror ni? Någon som kanske vet.

/Emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0