"sweating like a pig actually, and yourself?"

Hello!!:) Jag är världens skickligaste människa; dagen innan det stora projektet börjar så dansar jag och vad händer? Jo jag lyckas få en muskel sträckt eller inflamerad eller vad den nu är XD Så är massa ajajajajaj nu!:P Jag tycker synd om er allihopa som missade min snygga springstil för ett tag sen; haltande, springande människa..XD Aja men jag fick ju min träning gjord:P men nu över till den viktiga biten; hur de kändes att springa. Jag va hur pigg som helst!!:D Kändes som jag kunde springa hur mkt som helst!!! Men jag blev väldigt varm, men jag tänkte äsch jag är snart hemma hela vägen:P Men så kom jag hem, gick in och bang, svetten bara rann!!! Det va som om jag hade varit ute i ösregn och mitt hår vore dygnsurt och det skulle rinna ner i ansiktet så mycket svettades jag!! Var helt blöt i hela ansiktet:O Jag kände att Julia Stiles replik från filmen Ten things I hate about you stämde mkt bra in på hur jag kände mig: "Sweating like a pig actually, and yourself?" Enda skillnaden på henne och mig va att hon enbart hade vatten och fortfarande luktade gott och jag svettades massa och luktade nog inte riktigt lika gott XD När jag ändå tog upp det måste jag säga att jag bara älskar den filmen!!:D Den bästa som finns är den!!:D Man blir så glad varje gång man ser den!!:D Jag rekommenderar starkt att ni ser den om ni inte redan har gjort det (fast då kan ni ju alltid ser den igen, man tröttnar aldrig på den!:D), ni lär inte ångra att ni ser den!!:D I alla fall, för att sammanfatta så blev jag jättevarm när jag sprang (vilket var massa bläk XD), vilket ju bevisar att pillerna fungerar; de höjer verkligen kroppstemperaturen!!:D Det kändes ju me som att jag fick mer energi av pillerna, eller är de bara inbildning?:O Aja det lär jag ju märka :D Frågan är bara hur det blir med träningen nu till helgen, jag ska till Stockholm med mamma:D Och så är det fest imorgon; ingen sömn och massa kalorier är ju jättebra XD Jaja men man måste ju leva lite me:D Nu ska jag och min skadade muskel gå och sova, sov så gott allihopa!!

 XOXO /Jenny 

Fråga: Är det någon här som innan har testat Bio-T och vill dela med sig av sina erfarenheter?:)

PS. Jag får panik på vår design!! Emmie vi måste göra något åt den!!! Du måste med skriva ett inlägg snart:D DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0