Massa längesen...

Hej!! Nu var det jättelängesen vi va här!:S Hänt massvis.. Just nu håller vi på med vår 3:e diet... Det gå åt helvete: vi har köpt naturdiet i pulverform som man ska blanda ut med vatten, fanns extra billigt på Rusta. Men det smakar förjävligt!!!! Tänk er mjöl och vatten. Med lite smak av bär, choklad eller kaffe. USCH!!! Värsta gelén att dricka!:S

Innan har vi haft banandieten och barnmatsdieten och båda har funkat mkt bra för mig:) Förutom att jag gick runt som en zombie:S Fast så blir det väl av alla dieter... Och jag tappar ALLDELES FÖR MKT hår!!!:S Lite rädd att tappa allt måste jag säga!!!:S Skittrött blir man, som 24-7 är allt man vill göra...:S DIETER ÄR SKIT!!!! För shit va hungrig man är efter!!!:O Man vill bara äta ALLT!:S Nästintill omöjligt att stoppa sig:S

Fler piller vi har testat är glucosanol och liposinol, det förstnämnda binder kolhydrater och det sistnamnda binder fett. Liposinol är UTAN TVEKAN min favorit av alla piller!!:D Jag tror man äter mer fett än vad man tror, så pillerna funkade verkligen!!!!

Sammanlagt har jag nu gått ner ca 12 kg, nice:D(y)
Va inte rädda att fråga om ni undrar nått om piller eller dieter!:)

Puss/Jenny

Kommentarer
Postat av: maya

Heej Jenny



Grattis till viktminskningen jag hade varit otrolig glad om du hade kunnat besvar på lite frågor.

Hur mådde du med liposinol? hur mycket tog du? och hur åt du?. När såg du skillnad? jag är inte dirket överviktigt men har gått upp ca 10 kilo på ett år genom lathet dålig kost och hade varit otrolig glad om dessa hjälpte. Blev många frågor kramar maya

2010-03-31 @ 17:22:52
Postat av: Anonym

hej! undrar hur länge du höll på med glucosanol och hur många du tog per dag. jag kollade upp priset och det var ganska dyrt....

2010-05-26 @ 22:53:38
Postat av: Karin

Vilken är er favorit bland bantningsmetoderna hittills?

2012-04-11 @ 13:04:05
URL: http://www.bantningsmetoder.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0